my album


Monday, December 29, 2008

eng summer camp ====> eng sucker camp

dohhh..
lollll....
this is the tuttt camp that eva had..
u noe??
tak sukeeeee!!!!!
name of group??=wasabi (wasababeiii)
hahahahhaa
aq mmg dah geram tahap cipan dah ni...
my very sincere comment bout that sucker camp..oppssss
  • syafik is very nice
  • the activity is like durrrr!!!!BORINKKK!!!
  • sorry to say hahhh.....wasababeeeiii
  • well.....i like my room.....its hot!!wanna noe y??the fan is super duper sseeellooo!!
  • food??huhhhh......very nice....better than zoo
  • i like the file...
  • i hate the faci...
  • n i hate "U"
hahahaha...sorry la....bagi aq camp ni paling bosan aq penah pegi....bukan setakat bosan....menyakitkan hati.....aq cume ske time tdo, time dalam bas ...n time tangkap gmbr n time closing ceremony...huahuahuaha

so many night, i sit by my window
waiting for someone..
to sing me his song...

and you....litgh up my life..

you gave me hope...
to carry on....
you ligth up my days ..with song
wit song......

2 comments:

syajoe said...

smpai ati ko na...
hahaha
weh lek ar kwn

Khadijah Hamizah said...

hahaha.
betul2.
agak membosankan camp ini.
;)